Politica GDPR

Politica GDPR

Politica GDPR

Politica de confidențialitate a site-ului

Această politică de confidențialitate vă informează despre informațiile pe care le colectăm de la dvs. atunci când utilizați site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.

  1. Cine suntem noi?

Numele organizației:

ESSA SALES & DISTRIBUTION SA

Număr înregistrare Registrul Comerțului:

J40/13522/2013

Cod unic de identificare:

RO2720603

Adresă:

Str. Siret nr. 40, sector 1, Bucuresti

E-mail:

gdpr@essagroup.ro

  1. Cine sunteți dvs?

Potrivit legislației, Dvs., în calitate de persoană fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu organizația noastră, sunteți o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și Dvs., persoana vizată.

  1. Angajamentul nostru

Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi întrucât ne ajută să punem bazele unei relații bazate pe încredere și profesionalism. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR. Astfel, în cadrul organizației noastre și în relația cu tine ne ghidăm după următoarele principii:

  • Legalitate, echitate și transparență

Prelucrăm datele tale legal și corect. Depunem toate eforturile pentru a fi transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm și a modalității în care o facem, iar Dvs. sunteți informat corespunzător pentru a putea decide în cunoștință de cauză.

  • Controlul îți aparține

În limitele legii, vă oferim posibilitatea de analiza, modifica, șterge datele personale pe care ni le-ați transmis și de a vă exercita celelalte drepturi prevăzute de reglementările naționale și internaționale.

  • Integritatea datelor și limitarea scopului

Datele pe care ni le furnizați vor fi utilizate doar în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. Dacă vom prelucra datele Dvs. în alte scopuri compatibile, vom depune toate diligențele rezonabile pentru a vă informa despre acest aspect, în general prin afișarea unei noi Politici de confidențialitate publicată pe site-ul nostru. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele Dvs. personale sunt corecte, complete și actualizate.

  • Securitate

Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.

Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele Dvs. cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă.

Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie statutare, fie legale).

Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite.

Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să vă cerem să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseusoanonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințezi, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal.

  1. Cum folosim informațiile dvs.?
    1. Când folosiți site-ul nostru

Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.

Unele dintre cookie-urile pe care le folosim sunt strict necesare pentru ca site-ul nostru să funcționeze și nu vă cerem consimțământul de a le introduce în calculatorul dvs. Aceste cookie-uri sunt prezentate mai jos.

 

Numele cookie-ului

Scopul

Informații suplimentare

cisession

Preserves users states across page requests.

HTTP Cookie

_ga

Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.

HTTP Cookie

_gid

Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.

HTTP Cookie

_hjIncludedInSample Determines if the user's navigation should be registered in a certain statistical place holder HTTP Cookie

 

 

    1. Când trimiteți o solicitare prin intermediul site-ului nostru, vă solicităm numele dvs., numărul de telefon de contact, orașul și adresa de e-mail.Când trimiteți o solicitare prin intermediul site-ului nostru

Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii Dvs., inclusiv furnizarea de informații despre serviciile noastre. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.

Solicitarea Dvs. este stocată și prelucrată în conformitate cu procedurile noastre interne de securitate și confidențialitate.

Nu folosim informațiile furnizate de Dvs. pentru a lua decizii automate care ar putea să vă afecteze.

Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de doi ani, după care sunt arhivate în siguranță și păstrate timp de cinci ani, când le ștergem. Înregistrările de tip CRM sunt păstrate timp de trei ani de la ultimul contact cu dvs.

    1. Când solicitați să beneficiați de un serviciu al nostru

Compania noastră se ocupă cu recrutarea și plasarea personalului. Atunci când doriți să beneficiați de serviciile noastre, vă vom solicita prin formularul de contact de pe site, disponibil la www.essagroup.ro/cariere următoarele elemente de date cu caracter personal:

  • numele;
  • e-mailul;
  • datele din CV (educație, experiență profesională, aptitudini, recomandări, calități etc.)

Nu răspundem pentru informațiile pe care ni le transmiți în plus față de ceea ce noi solicităm, acestea fiind exclusiv în răspunderea Dvs., indiferent de suportul prin care ni le transmiteți – e-mail, telefon, aplicație, formular de contact, chat online.

E posibil ca în cadrul interviului să solicităm și alte elemente de date personale de la tine, în funcție de specificul poziției pentru care aplici și de cerințele existente.

De asemenea, înregistrăm adresa IP (Internet Protocol), care este adresa calculatorului Dvs. pe Internet.

Vom folosi informațiile Dvs. pentru a putea iniția procesul de recrutare, temeiul nostru legal pentru prelucrarea acestor date fiind articolul 6 alin. (1) lit. c) din GDPR, respectiv încheierea sau executarea unui contract, mai specific, operațiunile premergătoare încheierii unui contract de muncă.

Solicităm aceste informații pentru a îndeplini solicitarea Dvs.

Informațiile Dvs. sunt stocate pe site-ul nostru și pe serverul nostru cloud, ambele cu sediul în cadrul Uniunii Europene. Detaliile cărții dvs. de credit sunt transmise unui terț procesator de plăți care are sediul în UE. Nu păstrăm informațiile despre cardul Dvs. de credit.

Nu folosim informațiile furnizate de Dvs. pentru a lua decizii automate care ar putea să vă afecteze.

    1. De ce colectăm aceste informații?

Când interacționați în orice fel cu noi este posibil să ne dați sau să primim din alte surse informații pe carel le vom folosi:

  • În vederea încheierii sau executării unui contract dintre Dvs. și noi;
  • Pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări;
  • În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dvs. prealabil;
  • Pentru a oferi serviciile noastre și a le îmbunătăți;
  • Pentru a îmbunătăți experiența de navigare;
  • Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  • Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
  • Pentru a ne conforma legislației;
  • Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță sau în relație cu alte autorități, instituții publice sau persoane.
    1. Care este temeiul legal pentru prelucrare?

În principal, ne bazăm pe următoarele temeiuri pentru prelucrare:

  • consimțământul pe care ni-l oferiți pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Rețineți că vă puteți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail gdpr@essagroup.ro;

  • încheierea sau executarea unui contract între tine și noi (inclusiv la distanță);

Includem aici și cererile trimise prin intermediul site-ului nostru prin care doriți să vă comunicăm o ofertă privind serviciile noastre.

  • interesul legitim al nostru sau al unei alte părți;
  • îndeplinirea unor obligații prevăzute de lege.
    1. Cât timp stocăm datele?

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 1 an de când ne-ați transmis informațiile privind un eventual loc de muncă. În cazul în care procesul de angajare este finalizat și se încheie un contract de muncă între noi și Dvs., vă vom informa asupra politicii noastre de prelucrare în ceea ce privește personalul angajat.

După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.

Rețineți faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pentru perioada care ne este impusă de lege.

    1. Cum împărtășim informațiile tale cu ceilalți?

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele Dvs. să fie protejate. Vă vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul Dvs. sau alt temei pentru prelucrare.

De exemplu, am putea furniza datele Dvs. către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.

De asemenea, am putea transfera datele Dvs. către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu sau pentru a ne îndeplini activitatea noastră curentă. Fiind activi în domeniul plasării forței de muncă și a închirierii de personal, datele Dvs. vor fi partajate către partenerii noștri pentru care căutăm acelep poziții.

Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor Dvs.

Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor Dvs. 

Vom putea, de asemenea, furniza informațiile Dvs. cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele Dvs. nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul Dvs. explicit sau alt temei legal.

  1. Drepturile dvs. ca persoană vizată

Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut consimțământul Dvs. pentru a prelucra datele personale (cum ar fi în scopuri de marketing sau trimitere de mesaje informative), puteți retrage acest consimțământ în orice moment.

Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor.

Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor Dvs.

Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.

În cele din urmă, în anumite circumstanțe, puteți să ne cereți să nu luăm decizii care să vă afecteze utilizându-vă prelucrarea automatizată sau profilarea.

Pentru a trimite o solicitare privind datele Dvs. personale prin e-mail, poștă sau telefon, utilizați informațiile de contact furnizate mai sus în secțiunea Cine suntem noi în această politică.

Pe scurt, drepturile Dvs. sunt:

  • Aveți dreptul de acces la Datele Personale
  • Aveți dreptul de a corecta/modifica Datele Personale
  • Aveți dreptul de a restricționa modul în care utilizăm Datele Personale
  • Aveți dreptul de a vă opune modului în care utilizăm Datele Personale
  • Aveți dreptul de a ne cere să vă transferăm Datele Personale către o altă organizație
  • Aveți dreptul de a înțelege cum vă protejăm informațiile transferate în afara SEE
  • Aveți dreptul de a afla mai multe despre cum folosim Datele Personale

Mai jos regăsiți informații suplimentare privind drepturile Dvs.:

Drepturi

Informații suplimentare

Acces

Ne puteți cere:

  • să vă confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
  • să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
  • să vă dăm alte informații despre datele Dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, pentru ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi ai, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele Dvs., dacă aceste informații nu se regăsesc deja în această notă de informare.

Rectificarea

Ne puteți solicita să vă completăm/modificăm datele tale personale pentru a fi conforme cu realitatea.

Ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”)

Ne puteți solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
  • dați curs unui drept legal de a te opune; sau
  • datele au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu suntem obligați să dăm curs acestei cereri în cazul în care prelucrarea datelor Dvs. personale este necesară pentru:

  • respectarea unei obligații legale; sau
  • constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

precum și alte circumstanțe, însă acestea două sunt cele mai probabile.

Restricționarea prelucrării datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor Dvs. personale în următoarele cazuri:

  • contestați exactitatea datelor Dvs. personale, dar pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor;
  • prelucrarea este ilegală și nu sunteți de acord cu ștergerea datelor cu caracter personal, dar ne solicitați în schimb restricționarea prelucrării lor;
  • nu mai avem nevoie de datele tale personale, dar ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • vă opuneți prelucrării datelor tale personale, atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale noastre prevalează asupra celor ale Dvs..

Portabilitatea datelor

Ne puteți solicita să vă transmitem datele cu caracter personal care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date altui operator, în următoarele cazuri:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământ;
  • prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.

Opoziția

Aveți dreptul de a vă opune prelucrării atunci când: (a) prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public, (b) prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de noi sau de o parte terță, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții.

În asemenea caz, nu mai prelucrăm datele tale cu caracter personal, cu excepția cazului în care demonstrăm că avem motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Luarea deciziilor automate

Aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produc efecte juridice ce vă privesc sau care vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

Aceste drept are anumite limitări, anume:

  • decizia automată este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între Dvs. și noi;
  • decizia este autorizată conform normelor legale;
  • avem consimțământul Dvs. explicit în acest sens.

În asemenea caz, trimiteți-ne o cerere pentru ca datele Dvs. personale să fie supuse unui proces manual de prelucrare.

Vă putem solicita dovada identității atunci când faceți o cerere prin care vă exercitați oricare dintre aceste drepturi. Facem acest lucru pentru a ne asigura că dezvăluim informații sau schimbăm detaliile contului acolo unde știm că avem de-a face cu persoana potrivită.

Nu vom cere o taxă, decât dacă considerăm că cererea dvs. este neîntemeiată, repetitivă sau excesivă. În cazul în care este necesară o taxă, vă vom informa înainte de a vă procesa cererea.

Scopul nostru este de a răspunde tuturor solicitărilor valide în termen de o lună. Cu toate acestea, ar putea dura mai mult dacă solicitarea este deosebit de complicată sau dacă ai făcut mai multe solicitări. Vă vom anunța întotdeauna dacă credem că un răspuns va dura mai mult de o lună. Pentru a grăbi răspunsul nostru, vă putem cere să ne furnizați mai multe detalii despre ceea ce doriți să primiți.

S-ar putea să nu putem întotdeauna să răspundem în totalitate cererii tale, de exemplu dacă ar avea un impact asupra obligației de confidențialitate pe care o avem față de alte persoane sau dacă suntem în mod legal îndreptățiți să rezolvăm cererea într-un mod diferit.

  1. Dreptul tău de a depune plângere

Dacă aveți o plângere cu privire la utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs., am prefera să ne contactați prima oară pe noi, pentru a putea remedia în mod amiabil cererea. Cu toate acestea, puteți, de asemenea, să contactați Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal:

Nume

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon:

+40.318.059.211 sau +40.318.059.212

E-mail

anspdcp@dataprotection.ro

  1. Actualizări la această politică de confidențialitate

Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării serviciilor. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita acordul.

Vom actualiza numărul versiunii și data acestui document de fiecare dată când acesta este modificat.