Media

Media

Acoperire media 

Array

DECLARATIE NON FINANCIARA ESSA SALES & DISTRIBUTION S.A

07.04.2021

DECLARATIE NON FINANCIARA ESSA SALES & DISTRIBUTION S.A
2020

Vezi detalii

ESSA Group, 15 ani de excelenta in merchandising

03.04.2020

Magazinul Progresiv: 2019 - an aniversar ESSA

Vezi detalii
Array
Array
Viitorul recrutării. De ce metroul a devenit o „platformă” de recrutare

Viitorul recrutării. De ce metroul a devenit o „platformă” de recrutare

03.04.2020

Când ne gândim la viitor este cert ca economia digitală este cea care va conduce lumea. Și totuși circulând mai des cu metroul în ultima perioadă am observat că tot mai multe companii apelează la campanii offline pentru a ajunge la publicul țintă.

Vezi detalii

Nevoi si tendinte in serviciile logistice si managamentul POSM

04.10.2019

Materialele de comunicare de tip POSM (Point of Sales Materials), permanente sau temporare, au fost și sunt folosite de companii din toate domeniile, pentru a-și semnaliza prezența în punctele de vânzare, iar una dintre provocările majore a fost, dintotdeauna, managementul acestora (managementul POSM).

Vezi detalii
<b>Nevoi si tendinte in serviciile logistice si managamentul POSM<b/>

Nevoi și tendințe în serviciile logistice și managementul POSM

Materialele de comunicare de tip POSM (Point of Sales Materials), permanente sau temporare, au fost și sunt folosite de companii din toate domeniile, pentru a-și semnaliza prezența în punctele de vânzare, iar una dintre provocările majore a fost, dintotdeauna, managementul acestora (managementul POSM).

Întreg flow-ul implică cel puțîn patru etape majore, iar o integrarea a acestora, la un singur furnizor, este ceea ce piața dorește.

Depozitarea și pregătirea pentru livrare, transportul în condiții sigure și conform calendarului partenerilor, instalarea și reaprovizionarea și, la final, raportarea in timp real sunt activitățile principale ale procesului de management POSM.

Compania ESSA , unul dintre cei mai mari jucători în piața serviciilor logistice și de management POSM din România, a văzut potențialul uriaș în întregul proces al managementului POSM și ajutat de proiectele de infolieri și împachetări, a obținut volumele necesare pentru a avea garanția acoperirii costurilor.

„Este destul de dificil să acoperi toate aceste servicii, la nivel național, însă noi o facem cu succes. Pentru depozitare și pregătire colete, am ales să funcționăm cu un depozit central, structurat în zona de depozitare long term, zona de tranzit și zona de lucru, acoperind astfel toate tipurile de programe cerute de parteneri.

Securizarea logisticii și controlul de gestiune sunt importante pentru a nu avea lipsuri, deteriorări, consum neautorizat. Am dezvoltat platforme customizate de gestiune, monitorizare în trafic, monitorizare în service, inventare etc, strict plecând de la nevoile din brief-urile partenerilor. Astăzi, funcționăm cu o structură națională de 16 depozite permanente, ajungând în sezoane la 22, prin cele deschise punctual pe comenzi,” a declarat Eugen Saulea, Director General ESSA (foto 2) .

Eficiența proceselor

„Depozitele sunt conectate la platformele de rutare a livrărilor și deservesc la nivel național, 7 zile din 7, comenzile partenerilor. Eficientizarea costurilor este una din principalele preocupări ale structurii de management.

Căutăm mereu volume de business în această arie de servicii, astfel putând avea toate costurile de transport împărțite între mai mulți parteneri.

Livrările sunt garantate la nivel național în 24 de ore, iar pentru că am dorit să avem un control mai bun pe calitatea livrării, am investit în flota proprie, până la nivel de camion tip TIR, înlocuind serviciile clasice de livrare prin curier sau transportatori.

Toate etapele – depozitare, pregătire, livrare cu flota proprie, implementare (punerea POSM-ului pe pozitie) și raportare – sunt în grija noastră, motiv pentru care avem un control deplin al tuturor proceselor. Aceasta este partea cea mai costisitoare a unui start-up în segmentul serviciilor logistice dar rezultatele nu au întârziat să vină.

Astăzi, după aproape 5 ani de la primele investiții serioase în flotă, suntem în punctul în care parcul auto cu care am început inițial este deja amortizat. Investim în continuare în achiziții/ dotări logistice dar o facem ca o “completare”, fără să mai simțim apăsarea inițială” , a completat Eugen Saulea .

Resursa umană

„2.600 este numărul magic al lunii Martie 2019. Acesta este numărul de angajați permanenți la care a ajuns compania ESSA, dintre care peste 1.000 sunt lucrători comerciali specializați în manipulare de mărfuri, bunuri, POSM-uri etc.

Nu contează că este 5 dimineața sau miezul nopții, întotdeauna va fi un coleg disponibil, acolo unde este nevoie de o persoană responsabilă să preia logistica. O va prelua și o va gestiona până când ciclul este complet și confirmat de către partenerii noștri”, a declarat Eugen Saulea .

Raportare prin intermediul aplicației proprii

„Raportarea implementărilor a serviciilor noastre reprezintă unica dovadă că ciclul a fost închis corect și la termenul stabilit. Pentru a nu pierde informații/ poze de la implementare/scan documente etc, am dezvoltat o aplicație de raportare în timp real.

Punem pe poziție, umplem cu produs (dacă este cazul), cablăm (în cazul vitrinelor sau a altor POSM-uri ce necesită alimentare cu energie electrică) și facem poze. Semnăm documente de predare – primire, contracte de comodat etc și avem grijă ca originalele să ajungă la parteneri, la fiecare final de ciclu” , a concluzionat Eugen Saulea .

ESSA

Prezentă de 15 ani pe piața din România, ESSA GROUP este una dintre cele mai mari companii care își desfășoară activitatea în piața serviciilor în store din România și cuprinde 3 companii active încă din 2004: Pella Events (specializată în campanii de shopper marketing, activări outdoor, BTL), BIP Group (campanii de merchandising, management POSM, management logistic), ESSA People &Management (oferă forță de muncă specializată în sistem leasing). ESSA GROUP a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 13 milioane de Euro.

Citeste mai departe pe:

Retail-FMCG

<b>Cum faci business din criza forței de muncă. Firma care închiriază angajați pentru a satisface lipsa de personal.<b/>

Cum faci business din criza forței de muncă. Firma care închiriază angajați pentru a satisface lipsa de personal.

28.06.2019

Criza forței de muncă reprezintă problema problemelor pentru majoritatea antreprenorilor. Nu și pentru Eugen Saulea, proprietarul companiei de leasing de personal ESSA.

Vezi detalii

ZF Live: Consumatorul roman iubeste non-stopul

28.06.2019

"Daca cineva ar inchide magazinele in week-end, cum se intampla in strainatate, ar fi o problema!"

Vezi detalii
Array
Array